Kysymyksiä ja vastauksia

Mitä ostokset Dustin home -sivustolla maksavat?

Nettisivun hinnat päivittyvät reaaliajassa, ja hintaan lisätään kuljetusmaksu alkaen 8 €. Jos haluat lukea lisää toimituskuluista, voit tehdä sen täällä.

Kuinka maksan?

Ostaminen tapahtuu suoramaksulla pankkisi kautta, pankki- tai luottokortilla, tai laskulla. Jos valitset maksutavaksi laskun, lisätään loppusummaan laskutuslisä 3€.

Milloin ja miten saan tilaukseni?

Jos teet tilauksesi ennen kello 15:00 arkipäivänä, lähetetään tilauksesi vielä samana päivänä olettaen, että tuotteet löytyvät varastosta. Voit noutaa tilauksesi lähimmästä Postin pisteestä.

Missä voin seurata tehtyä tilaustani?

Heti kun tilaus on lähetetty, näet sen tilaushistoriassasi. Löydät sen klikkaamalla linkkiä vasemmassa yläreunassa Dustinhome -nettisivulla. Muista kirjautua sisään, muuten et näe tilaushistoriaasi.

Mitä tapahtuu, jos yhtyeys katkeaa tehdessäni tilausta?

Jos yhteys katkeaa ennen kuin olet ehtinyt tehdä tilauksen, tilausta ei rekisteröidä. Tavarat, jotka ovat ostoskorissasi, löytyvät sieltä edelleen kirjautuessasi seuraavan kerran sisään. Voit jatkaa ostosten tekemistä siitä, mihin viimeksi jäit.

Oletko epävarma, lähtikö tilaus vai ei? Kirjaudu sisään tilillesi ja mene Tilaushistoriaan. Sieltä löydät yhteenvedon kaikista vastaanotetuista tilauksista.

Kuinka muutan osoitteen, salasanan tai muita tietoja?

Valitse ” Kirjaudu sisään” ja mene sivulle "Minun tilini". "Asiakastiedot" -välilehdellä voit muokata tietojasi, ja kohdassa "Toimitusosoite" voit lisätä tai muuttaa toimitusosoitteitasi.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Saat salasanan automaattisesti sähköpostiisi valitsemalla " Kirjaudu sisään" ja "Lähetä sisäänkirjautumistiedot".

Kuinka teen reklamaation tuotteesta?

Voit tehdä reklamaation suoraan kotisivuillame. Kirjaudu sisään "Minun tililleni"(reklamaatiota ei ole mahdollista tehdä vieraana), etsi tilauksesi tilauhistoriasta ja klikkaa "Uusi kysely".

Voit tietysti myös ottaa yhteyttä Dustin home:n asiakaspalveluun.

Mistä löydän tukipalvelut?

Täältä löydät listan, joka sisältää yhteystiedot yleisimmille valmistajille.

Käyttääkö Dustin home -sivusto evästeitä?

Voit lukea Dustin home:n evästeiden käytöstä täältä.

Plug-init

Ongelmia voi esiintyä, jos käytät selaimessasi plug-iniä, joka lataa nettisivuja taustalla, kun vierailet Dustin home -sivustolla. Suosittelemme, että poistat plug-init kuten NetSonicin käytöstä siksi aikaa, kun vierailet Dustin home -sivustolla.

Kuinka poistan tilini?

Poistaaksesi tilisi meiltä Dustinilta sinun pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme 030-623 85 01 tai [email protected]. Tulemme tämän jälkeen lähettämään sinulle vahvistuksen sähköpostiisi. Teemme tämän sen vuoksi, että haluamme minimoida mahdollisia virheellisiä tilien poistamisia.

Salasanan uusiminen ei onnistu

Salasanan uusimisen epäonnistuminen voi johtua inaktiivisuuden johdosta tapahtuneesta tilin automaattisesta poistosta. Tili poistetaan automaattisesti viiden vuoden inaktiivisuuden jälkeen.

Ota yhteyttä Dustinhome:en saadaksesi lisätietoja. Voit tehdä tämän asiakaspalvelun kautta.