Returärenden

Om du vill lämna tillbaka en felköpt produkt, eller reklamera en felaktig, saknad eller skadad produkt eller försändelse.

  • Logga in på ditt konto.
  • Gå till Orderhistorik.
  • Välj aktuell order, och den eller de produkter ärendet avser.
  • Klicka sedan på knappen ”Nytt ärende” och fyll i formuläret.
  • Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt
  • Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

Efter att ha skapat ett returärende, besök Posti Finland utan retursedlar och berätta att du ska returnera till Dustin(home).
Dustinhome står för returkostnader. Postis personal skapar retursedlarna och fäster i paketet.

Observeras att erhållande av returnummer ej är att likställa med godkänd retur.
Dustinhome  tillämpar konsumentlagarna enligt Distansavtalslagen och Konsumentköplagen.

Läs mer under Försäljningsvillkor om du vill ha ytterligare information.