Hei! Käytät vanhaa selainta. Jos haluat käyttää kaikkia sivustomme toimintoja, suosittelemme toisen selaimen käyttöä, kuten Google Chromen tai Microsoft Edgen.

Returärenden

Om du vill lämna tillbaka en felköpt produkt, eller reklamera en felaktig, saknad eller skadad produkt eller försändelse.

  • Logga in på ditt konto.
  • Gå till Orderhistorik.
  • Välj aktuell order, och den eller de produkter ärendet avser.
  • Klicka sedan på knappen ”Nytt ärende” och fyll i formuläret.
  • Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt
  • Du kan se dina skapade ärenden på sidan Ärenden & reklamationer.

Efter att ha skapat ett returärende, besök Posti Finland utan retursedlar och berätta att du ska returnera till Dustin(home).
Dustinhome står för returkostnader. Postis personal skapar retursedlarna och fäster i paketet.

Observeras att erhållande av returnummer ej är att likställa med godkänd retur.
Dustinhome  tillämpar konsumentlagarna enligt Distansavtalslagen och Konsumentköplagen.

Läs mer under Försäljningsvillkor om du vill ha ytterligare information.