PlayStation 5 – tärkeää tietoa

PlayStation 5 -pelikonsoleiden saatavuus on edelleen todella heikko. Tämä johtuu osittain valmistuksessa tarvittavien komponenttien puutteesta, joka vaikuttaa pelikonsolien tuotantoon. Jos sinulla on tilaus PlayStation 5 -pelikonsolista, löydät ajankohtaiset tiedot tilauksesi tilanteesta ’Oma Tili’ -valikosta. Tilaukset priorisoidaan tilausjärjestyksessä.

Kuinka voimme auttaa?

Tilaukset

Palautukset & Virhetilaukset

Toimitukset

Oma tili

Tekninen tuki

Maksaminen

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Saat parasta tuotetukea ottamalla yhteyttä suoraan valmistajan tukeen. Täältä löydät tuotteesi valmistajan yhteystiedot. Siellä on valtuutettuja teknikoita, jotka tuntevat tuotteesi läpikotaisin. Monet ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse ilman, että tuotetta tarvitsee lähettää mihinkään. Jos vikaa ei voida korjata tuen kautta, saat tietoja siitä, miten tuote lähetetään takuuhuoltoon.

Jos tarvitset lisäapua, voit rekisteröidä tapauksen tilisi kautta, jos teit ostoksen sisäänkirjautuneena.

Muussa tapauksessa ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun.

  1. Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan Tapaukset ja reklamaatiot

  2. Napsauta Ilmoita tuotteeseesi liittyvästä ongelmasta -painiketta.

  3. Paikallista tuote/tuotteet, joita tapaus koskee.

  4. Merkitse tuote/tuotteet ja valitse määrä.

  5. Valitse, mitä tapaus koskee, ja kuvaile tapaus.

  6. Napsauta sitten Luo tapaus.

Jos sinulla on lisää kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voit perua tilauksesi tai poistaa siitä yhden tai useamman tuotteen maksutta siihen asti, kunnes paketti on lähetetty eli kunnes olet saanut sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka otsikko on "Tilauksesi on matkalla". Ota meihin yhteyttä 030-623 85 01 tai [email protected], jos haluat tehdä muutoksen. Huomaa, että käsittelyajat ovat nopeita ja että tilaukset, joissa kaikkia tilaukseen sisältyviä tuotteita on varastossa, pakataan yleensä muutamassa minuutissa.

Saat parasta tukea tuotteellesi ottamalla suoraan yhteyttä valmistajan tukeen. Täältä löydät tuotteesi valmistajan yhteystiedot. Sivuilta löydät valtuutetut huoltoliikkeet, jotka tuntevat laitteesi. Monet ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse ilman, että sinun tarvitsee lähettää tuotetta huollettavaksi. Jos vikaa ei kuitenkaan voida korjata puhelimitse, sinulle neuvotaan, kuinka lähetät tuotteen takuuhuoltoon.

Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 15.00, tilauksesi lähetetään samana päivänä tuotteiden löytyessä varastostamme. Dustin Finland Oy käyttää Postin logistiikkapalveluita toimituksissa. Toimitusaika on yleensä 1-2 työpäivää. Voit seurata toimitusta Postin lähetysseurannan avulla. Jos tuotetta ei löydy suoraan varastostamme tuottella voi olla arvioitu toimitusaika, joka näkyy varastotilanteessa. Tuotteen ollessa tilauserä arvioitu toimitusaika riippuu kokonaan toimittajan toimitusajasta.