Tilaaminen
Tarvitsetko apua tilauksen tekemisessä tai tarvitsetko apua oikeiden tuotteiden löytämisessä?
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Meillä voit tehdä tilauksen joko kirjautuneena käyttäjänä tai vieraana (vieraana sinun ei tarvitse luoda tiliä).
Sisäänkirjautuneena:
Kirjaudu sisään. Jos sinulla ei ole tiliä, voit ensin luoda tilin.
Kun olet kirjautunut sisään, lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.
Sen jälkeen siirry kassalle ja suorita ostoksesi loppuun.
Vieraana:
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.
Siirry kassalle. Valitse ostosten tekeminen vieraana.
Viimeistele ostoksesi.
Tuotekohtainen varastotilanne on merkitty alla olevilla merkinnöillä. Merkinnät löytyvät verkkosivujen katalogeista ja tuotekohtaisilta sivuilta. Merkinnästä ilmenee kuinka monta yksikköä on tällä hetkellä varastossa tai milloin sitä olisi mahdollisesti tulossa varastoomme lisää.
Jos tarvitset apua tietokoneen takuun jatkamiseen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] niin autamme sinua löytämään oikean tuotteen.
Huomio! Oikean takuun löytämiseksi tarvitsemme sarjanumeron, joka löytyy normaalisti laitteen tuotemerkinnästä.
Tilaustuote tarkoittaa että tuotetta ei ole suoraan varastossamme. Tällöin tilattava tuote tulee toimittajaltamme, ja odotettu toimitusaika riippuu toimittajamme tuotevalikoimasta ja varastotilanteesta.
Ilmoitamme arvioidun toimitusajan mahdollisimman pian tilauksen teon jälkeen.
- Siirry Lisävarusteoppaamme ja valitse tuoteryhmä.
- Etsi kyseinen tuote ja lisää haluamasi lisävaruste ostoskoriin.
- Syötä pyydetyt tiedot ja viimeistele osto.
- Tilauksen tekemisen jälkeen saat tilausvahvistuksen.
Hyödyllistä tietoa
Dustinin reklamaatio tiimi
Jos odotuksistamme poiketen epäonnistuisimme käsittelemään asianne, voit kääntyä erityisen reklamaatio tiimimme puoleen, joka on käytettävissä, jos sinua kohdellaan huonosti tai jos jokin ei ole mennyt odotetusti.
Myyntiehdot
Lue yleiset myyntiehtomme.
Tarvitsetko lisää neuvoja tai apua?
Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 030-623 85 01, arkisin klo 08:00–16:00.
Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun.
Paras tapa saada apua on ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Voit myös soittaa meille numeroon 030-623 85 01.
Hyödyllistä tietoa
Dustinin reklamaatio tiimi
Jos odotuksistamme poiketen epäonnistuisimme käsittelemään asianne, voit kääntyä erityisen reklamaatio tiimimme puoleen, joka on käytettävissä, jos sinua kohdellaan huonosti tai jos jokin ei ole mennyt odotetusti.
Myyntiehdot
Lue yleiset myyntiehtomme.