Tilaaminen

Tarvitsetko apua tilauksen tekemisessä tai tarvitsetko apua oikeiden tuotteiden löytämisessä?

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Meillä voit tehdä tilauksen joko kirjautuneena käyttäjänä tai vieraana (vieraana sinun ei tarvitse luoda tiliä).

Sisäänkirjautuneena:

  1. Kirjaudu sisään. Jos sinulla ei ole tiliä, voit ensin luoda tilin.

  2. Kun olet kirjautunut sisään, lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.

  3. Sen jälkeen siirry kassalle ja suorita ostoksesi loppuun.

Vieraana:

  1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.

  2. Siirry kassalle. Valitse ostosten tekeminen vieraana.

  3. Viimeistele ostoksesi.

Tuotekohtainen varastotilanne on merkitty alla olevilla merkinnöillä. Merkinnät löytyvät verkkosivujen katalogeista ja tuotekohtaisilta sivuilta. Merkinnästä ilmenee kuinka monta yksikköä on tällä hetkellä varastossa tai milloin sitä olisi mahdollisesti tulossa varastoomme lisää.

availabilityVoidaan lähettää välittömäst
availabilityLähetetään 48 tunnin sisällä
availabilityLähetetään 3-4 päivän sisällä
availabilityArviolta varastossa XX-XX-XXXX
availabilityTilaustuote

Jos tarvitset apua tietokoneen takuun jatkamiseen, ota meihin yhteyttä chatissa tai lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja autamme sinua edelleen. [email protected] ja autamme sinua edelleen.

Huomio! Oikean takuun löytämiseksi tarvitsemme sarjanumeron, joka löytyy normaalisti laitteen tuotemerkinnästä.

Tilaustuote tarkoittaa että tuotetta ei ole suoraan varastossamme. Tällöin tilattava tuote tulee toimittajaltamme, ja odotettu toimitusaika riippuu toimittajamme tuotevalikoimasta ja varastotilanteesta.

Suurimmalle osalle tuotteistamme löytyy sopivat lisävarusteet suoraan tuotekohtaisilta sivuilta. Lisävarusteoppaamme auttaa sinua löytämään oikeat lisävarusteet tuotteellesi. Jos tarvitset lisää apua lisävarusteiden valintaan voitte olla yhteyssä chatissa tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja me autamme sinua valitsemaan sopivimmat tuotteet juuri teidän käyttöönne.

Tarvitsetko lisää neuvoja tai apua?

Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].

Onko sinulla ongelmia tilauksen kanssa?

Jos olet tehnyt ostoksen tilin kautta, voit luoda tapauksen palvelussamme:

1. Kirjaudu sisään

Kirjaudu tilillesi.

2. Tilaushistoria

Siirry tilaushistoriaasi ja valitse tilaus, jota tapaus koskee

3. Luo uusi asia

Napsauta sitten "Uusi tapaus" -painiketta ja täytä lomake

4. Palaute

Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Voit tarkastella luotuja tapauksia Tapaukset ja reklamaatiot -sivulla.

Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun.


Nopeimmin saat apua ottamalla yhteyttä chatin kautta tai sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Voit myös soittaa meille numeroon 030-623 85 01

Hyödyllistä tietoa

Myyntiehdot
Lue yleiset myyntiehtomme.

Tilaukset

Palautukset & Virhetilaukset

Toimitukset

Oma tili

Tekninen tuki

Maksaminen