Palautukset & Virhetilaukset

Onko teillä kysyttävää palautuksista?

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Jos olet tehnyt ostoksesi kirjautuneena sisään, voit rekisteröidä palautuksen suoraan tilisi kautta. Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun.

Voit rekisteröidä palautuksen tililläsi seuraavalla tavalla:

  1. Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan "Tapaukset ja reklamaatiot".

  2. Napsauta Ilmoita tuotteeseesi liittyvästä ongelmasta -painiketta.

  3. Paikallista tuote/tuotteet, joita tapaus koskee.

  4. Merkitse tuote/tuotteet ja valitse määrä.

  5. Valitse, mitä tapaus koskee, ja kuvaile tapaus.

  6. Napsauta sitten "Luo tapaus".

Lisätietoja peruutusehdoistamme on Myyntiehtojen kohdassa 8.

Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa tai [email protected]. Kuvaile tarkasti mistä tuotteesta on kyse ja miten se ei vastaa tuotetietoja.

Jos olet tehnyt ostoksen Dustin tilin kautta:

  1. Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan Tapaukset ja reklamaatiot

  2. Napsauta Ilmoita tuotteeseesi liittyvästä ongelmasta -painiketta.

  3. Paikallista tuote/tuotteet, joita tapaus koskee.

  4. Merkitse tuote/tuotteet ja valitse määrä.

  5. Valitse, mitä tapaus koskee, ja kuvaile tapaus.

  6. Napsauta sitten Luo tapaus.

Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun.

Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].

Saat parasta tuotetukea ottamalla yhteyttä suoraan valmistajan tukeen. Täältä löydät tuotteesi valmistajan yhteystiedot. Siellä on valtuutettuja teknikoita, jotka tuntevat tuotteesi läpikotaisin. Monet ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse ilman, että tuotetta tarvitsee lähettää mihinkään. Jos vikaa ei voida korjata tuen kautta, saat tietoja siitä, miten tuote lähetetään takuuhuoltoon.

Jos tarvitset lisäapua, voit rekisteröidä tapauksen tilisi kautta, jos teit ostoksen sisäänkirjautuneena.

Muussa tapauksessa ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun.

  1. Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan Tapaukset ja reklamaatiot

  2. Napsauta Ilmoita tuotteeseesi liittyvästä ongelmasta -painiketta.

  3. Paikallista tuote/tuotteet, joita tapaus koskee.

  4. Merkitse tuote/tuotteet ja valitse määrä.

  5. Valitse, mitä tapaus koskee, ja kuvaile tapaus.

  6. Napsauta sitten Luo tapaus.

Jos sinulla on lisää kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Jos olet tehnyt ostoksen tilin kautta:

  1. Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan Tapaukset ja reklamaatiot

  2. Napsauta Ilmoita tuotteeseesi liittyvästä ongelmasta -painiketta.

  3. Paikallista tuote/tuotteet, joita tapaus koskee.

  4. Merkitse tuote/tuotteet ja valitse määrä.

  5. Valitse, mitä tapaus koskee, ja kuvaile tapaus.

  6. Napsauta sitten Luo tapaus.

Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun chatissa tai [email protected].

  1. Etsi lähetystunnus sähköpostista (Löydät lähetystunnus "tilauksesi on tulossa”-sähköpostista).

  2. Avaa lähetysten seuranta. Napsauta tätä päästäksesi Postin pakettiseurantaan (linkki löytyy myös sähköpostiviestistä "tilauksesi on tulossa").

  3. Jos meiltä saamastasi sähköpostista puuttuu lähetystunnus tai haku ei tuota tuloksia, ota meihin yhteyttä chatissa tai [email protected].

Tarvitsetko lisää neuvoja tai apua?

Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].

Chat on avoinna arkisin 8 – 16

Hyödyllistä tietoa

Palautustiedot
Täältä voitte lukea lisää palautusprosessista.

Tekninentuki
Täältä löydät yhteistiedot valmistajien tuotetukeen.

Dustinin omat tuotemerkit
Tutustu omiin tuotemerkkeihimme.

Yleiset Myyntitiedot
Täältä löydätte Dustinin yleiset myyntiehdot.

Nopeimmin saat apua ottamalla yhteyttä chatin kautta tai sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Voit myös soittaa meille numeroon 030-623 85 01

Tilaukset

Palautukset & Virhetilaukset

Toimitukset

Oma tili

Tekninen tuki

Maksaminen