Palautukset & Virhetilaukset
Onko teillä kysyttävää palautuksista?
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Jos olet tehnyt ostoksesi kirjautuneena sisään, voit rekisteröidä palautuksen suoraan tilisi kautta. Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun.
Voit rekisteröidä palautuksen tililläsi seuraavalla tavalla:
Kirjaudu tilillesi.
Siirry tilaushistoriaan.
Valitse tilaus, joka sisältää kyseisen tuotteen.
Napsauta ”Ilmoita tilaukseen liittyvästä ongelmasta." -painiketta ja täytä tiedot.
Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian
Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun chatissa tai [email protected].
Lisätietoja peruutusehdoistamme on Myyntiehtojen kohdassa 8.
Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa tai [email protected]. Kuvaile tarkasti mistä tuotteesta on kyse ja miten se ei vastaa tuotetietoja.
Jos olet tehnyt ostoksen Dustin tilin kautta:
Kirjaudu tilillesi.
Siirry tilaushistoriaan.
Valitse tilaus, joka sisältää kyseisen tuotteen.
Napsauta ”Ilmoita tilaukseen liittyvästä ongelmasta." -painiketta ja täytä tiedot.
Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun chatissa tai [email protected].
Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].
Paras tuki löytyy, kun otat suoraan yhteyttä valmistajaan.
Valtuutetuilla teknikoilla on tarvittavat tiedot ja kokemus ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi. Kokemuksemme on, että monet ongelmat voidaan ratkaista puhelimitse tarvitsematta lähettää tuotetta eteenpäin. Jos valmistajan tuotetuki ei pysty ratkaisemaan ongelmatilannetta, antaa se lisätietoa siitä miten tuote lähetetään takuuhuoltoon.
Jos tarvitset lisäapua, voit rekisteröidä tapauksen verkkosivustollamme:
- Kirjaudu tilillesi.
- Siirry tilaushistoriaan
- Valitse tilaus, joka sisältää kyseisen tuotteen.
- Napsauta ”Ilmoita tilaukseen liittyvästä ongelmasta." -painiketta ja täytä tiedot.
Jos olet tehnyt ostoksen tilin kautta:
Kirjaudu tilillesi.
Siirry tilaushistoriaan.
Valitse tilaus, joka sisältää kyseisen tuotteen.
Napsauta ”Ilmoita tilaukseen liittyvästä ongelmasta." -painiketta ja täytä tiedot.
Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Jos olet tehnyt ostoksesi vieraana, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun chatissa tai [email protected].
- Tilauksen seurantanumero löytyy tilaushistorian kautta.
- Seurantanumero lähetetään myös tilausvahvistuksen mukana.
- Jatka etsimällä seurantanumero Postin lähetysseurannan avulla.
Ota yhteyttä, jos seurantanumero puuttuu tai haku ei tuota tuloksia, soita numeroon 030-623 85 01 tai lähetä sähköpostia [email protected]
Hyödyllistä tietoa
Palautustiedot
Täältä voitte lukea lisää palautusprosessista.
Tekninentuki
Täältä löydät yhteistiedot valmistajien tuotetukeen.
Dustinin omat tuotemerkit
Tutustu omiin tuotemerkkeihimme.
Yleiset Myyntitiedot
Täältä löydätte Dustinin yleiset myyntiehdot.
Dustinin reklamaatio tiimi
Jos odotuksistamme poiketen epäonnistuisimme käsittelemään asianne, voit kääntyä erityisen reklamaatio tiimimme puoleen, joka on käytettävissä, jos sinua kohdellaan huonosti tai jos jokin ei ole mennyt odotetusti.
Tarvitsetko lisää neuvoja tai apua?
Ota yhteyttä chatissa tai sähköpostitse [email protected].
Chat on avoinna arkisin 8 – 16
Hyödyllistä tietoa
Palautustiedot
Täältä voitte lukea lisää palautusprosessista.
Tekninentuki
Täältä löydät yhteistiedot valmistajien tuotetukeen.
Dustinin omat tuotemerkit
Tutustu omiin tuotemerkkeihimme.
Yleiset Myyntitiedot
Täältä löydätte Dustinin yleiset myyntiehdot.
Dustinin reklamaatio tiimi
Jos odotuksistamme poiketen epäonnistuisimme käsittelemään asianne, voit kääntyä erityisen reklamaatio tiimimme puoleen, joka on käytettävissä, jos sinua kohdellaan huonosti tai jos jokin ei ole mennyt odotetusti.
Nopeimmin saat apua ottamalla yhteyttä chatin kautta tai sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Voit myös soittaa meille numeroon 030-623 85 01