Palautustiedot

Ennen palautuksen lähettämistä

Jos haluat palauttaa virheellisesti tilatun tuotteen tai tehdä reklamaation viallisesta, puuttuvasta tai vahingoittuneesta tuotteesta tai lähetyksestä, sinun on rekisteröitävä tapaus palvelussamme. Se on helpointa tilisi kautta:

  1. Kirjaudu tilillesi.
  2. Siirry Tilaushistoriaan.
  3. Valitse tilaus tai tuote/tuotteet, jota/joita tapaus koskee.
  4. Napsauta sitten Uusi tapaus-painiketta ja täytä lomake.

Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Voit tarkastella luotuja tapauksia Tapaukset ja reklamaatiot-sivulla.

Jos et voi luoda reklamaatiotapausta tilisi kautta, ota sähköpostitse suoraan yhteyttä asiakaspalveluun. Kirjoita viestiin palautuksen syy, tuotteen kuvaus ja tilausnumero.

Ennen palautuksen lähettämistä

  • Pakattava tuotteet hyvään ja iskunkestävään pakkausmateriaaliin (esimerkiksi aaltopahvi).
  • Tulostettava palautusrahtikirja Dustinin sivuilta. Apua tarvittaessa voi kääntyä asiakaspalvelun puoleen.

Palautus arvioidaan kun Dustin on vastaanottanut sen. Asiakasta informoidaan sähköpostin välityksellä.

Dustin home soveltaa kuluttajalakeja Etämyyntilain ja Kuluttajansuojalain mukaisesti. Lisätietoa löytyy myyntiehdoistamme.