Palautukset

Jos haluat palauttaa virheellisesti ostetun tuotteen, tai reklamoida viallisesta, puuttuvasta tai vahingoittuneesta tuotteesta. 

Ennen palautuksen lähettämistä

  • Kirjaudu sisään tilillesi.
  • Mene Tilaushistoriaan.
  • Valitse oikea tilaus ja paina ”Uusi asia” sekä merkkaa kyseessä oleva tuote tai tuotteet.
  • Täytä lomake ja paina lopuksi ”Luo asia”.

Palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. Näet käynnissä olevat käsittelyt Tapaukset & Reklamaatiot-osiossa.

Palautusvahvistuksen saamisen jälkeen asiakkaan on

  • Pakattava tuotteet hyvään ja iskunkestävään pakkausmateriaaliin (esimerkiksi aaltopahvi).
  • Tulostettava palautusrahtikirja Dustinin sivuilta. Apua tarvittaessa voi kääntyä asiakaspalvelun puoleen.

Palautus arvioidaan kun Dustin on vastaanottanut sen. Asiakasta informoidaan sähköpostin välityksellä.

Dustin home soveltaa kuluttajalakeja Etämyyntilain ja Kuluttajansuojalain mukaisesti. 

Lisätietoa löytyy myyntiehdoistamme.