aI arrow-down-small arrow-down arrow-left-corner arrow-left-small arrow-left arrow-right-corner arrow-right-small arrow-right arrow-up-small arrow-up availability awards badge-employee bag button-click-2 button-click calendar-check calendar carrot cart-clock check-box check circle clock close cloud-2 cloud-safe clouds-download clouds-upload code coffee compact compare computer connect-network contact-user contact conversation credit-card delivery-2 delivery desk diploma doc docs document-license download dustin-symbol-innerdustin-symbol-outerdustin-symbol easy-workplace education email-recieve email-send email equality event-micro fabric folder food gallery gaming gift globen graph hamburger headphones heart heart home idea image info-attention it key kitchen knowledge label laptop leaf list location log-in log-out lounge-zone man-woman market meeting-2 meeting meetings microsoft-365 minus mouse network-wifi-2 network-wifi network office-2 office-3 office-4 office pen phone plus popover-arrow popover-edge-arrow presentation printer question report-doc report-numbers report-stats screen search security-2 security seminar-micro-2 seminar-micro server service services settings shopping-cart-2 shopping-cart-3 shopping-cart-4 shopping-cart-5 shopping-cart silent skip-left skip-right sound speech-bubble-2 speech-bubble star-black-gray star-black star-gray star statistic-2 statistic stop storage switch-account tea-1 tea-2 time-ongoing tomato trash-bin travel upload user-minus user-plus user video-elearnings video-play-button weather-activitet workplace zoom-in zoom-out

Tekninen tuki

Tarvitsetko teknistä tukea liittyen tuotteeseesi tai onko sinulla kysymyksiä takuista?

Usein kysytyt kysymykset

Saat parasta tukea tuotteellesi ottamalla suoraan yhteyttä valmistajan tukeen. Täältä löydät tuotteesi valmistajan yhteystiedot. Sivuilta löydät valtuutetut huoltoliikkeet, jotka tuntevat laitteesi. Monet ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse ilman, että sinun tarvitsee lähettää tuotetta huollettavaksi. Jos vikaa ei kuitenkaan voida korjata puhelimitse, sinulle neuvotaan, kuinka lähetät tuotteen takuuhuoltoon.

Saat parasta tukea tuotteellesi ottamalla suoraan yhteyttä valmistajan tukeen. Täältä löydät tuotteesi valmistajan yhteystiedot. Sivuilta löydät valtuutetut huoltoliikkeet, jotka tuntevat laitteesi. Monet ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse ilman, että sinun tarvitsee lähettää tuotetta huollettavaksi. Jos vikaa ei kuitenkaan voida korjata puhelimitse, sinulle neuvotaan, kuinka lähetät tuotteen takuuhuoltoon.

Jos tarvitset lisäapua, rekisteröi pyyntö Dustin-tilisi kautta:

  1. Kirjaudu tilillesi.

  2. Siirry tilaushistoriaan ja valitse tilaus, joka sisältää tuotteen, joka ei toimi.

  3. Napsauta sitten Uusi asia -painiketta ja täytä lomake.

  4. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Voit nähdä luomasi tapaukset sivulta ”Asiat ja reklamaatiot”.

Jos tarvitset apua tietokoneen takuun jatkamisessa, ota meihin yhteyttä 030-623 85 01 tai [email protected] ja autamme sinua valitsemaan oikean tuotteen.

Huom! Tarvitsemme oikean takuun valitsemiseksi tietokoneesi sarjanumeron, joka löytyy laitteeseen liimatusta tarrasta (yleensä koneen pohjassa).

Tarvitsetko lisää neuvoja tai apua?

Ota yhteyttä: 030-623 85 01 tai [email protected].

Hyödyllisiä linkkejä

Valmistajien tuki
Jos tarvitsette apua ohjaamme teidät ensisijaisesti ottamaan yhteyttä valmistajan tukipalveluun. Tälle sivulle olemme koonneet suurimpien valmistajien tukinumerot.

Tilaukset

Palautukset & Virhetilaukset

Toimitukset

Oma tili

Tekninen tuki

Maksaminen